אודותינו

אודותינו
חברת אמ טי זד יעוץ וניהול בע"מ הינה חברה העוסקת במתן שירותים נרחבים בתחום הנהלת חשבונות, משכורות ועריכת מאזנים בליווי צמוד של רו"ח ויועצי מס. משרד רואי החשבון נמצא באזור המרכז , בתל אביב אך נותן שירותים לכל הארץ ובפרט בגוש דן, רמת גן , גבעתיים , חולון , בת ים ,ראשון לציון , בני ברק ופתח תקווה .

פעילות המשרד

בעלי עסקים הזקוקים לשקט נפשי ושקט תעשייתי מצד הרשויות המס כגון: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי מוצאים אצלנו במשרד את הפתרון המתאים.

משרדנו עוסק ב:

  • סיוע בפתיחת תיקים ברשויות.
  • שירותי חשבות, הנה"ח ומשכורות לחברות ,עצמאים, מלכ"רים ועמותות.
  • יעוץ, מיסוי כלכלי ועסקי שוטף.
  • ליווי בפתיחת עסקים.
  • הכנת דוחות שנתיים, הצהרות הון וייצוג ברשויות השונות.
  • החזרי מס לשכירים.
  • יעוץ ומילוי דוחות אפוטרופוס.

חברת אמ טי זד יעוץ וניהול בע"מ הינה חברה העוסקת במתן שירותים נרחבים בתחום הנהלת חשבונות בתל אביב, וכן הכנת משכורות ועריכת מאזנים בליווי צמוד של רו"ח ויועצי מס מאזור המרכז.

פעילות המשרד

בעלי עסקים הזקוקים לשקט נפשי ושקט תעשייתי מצד הרשויות המס כגון: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי מוצאים אצלנו במשרד את הפתרון המתאים.

סיוע בפתיחת תיקים ברשויות

אנו במשרד נדאג לפתיחת תיקים ברשויות המס. המשרד בתל אביב מחובר למערכות המייצגים במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, דבר המאפשר הגדלת \ הקטנת מקדמות עדכוני כתובות וחשבונות הבנק ברשויות השונות תוך מתן מענה בזמן אמת, אין צורך לכתת רגלים בין הרשויות השונות.

שירותי חשבות, הנה"ח ומשכורות לחברות, עצמאים, מלכ"רים ועמותות

המשרד מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים, חברות ועמותות. במשרד צוות מנוסה של עובדים המתמחים בכל האספקטים של הנהלת חשבונות אשר להם ניסיון רב בטיפול בלקוחות מסוגים אלו. השירות הינו מקיף, החל מהנה"ח חד צידית לעצמאים, דרך הנה"ח כפולה לחברות קטנות וכלה בניהול פיננסי מקיף עבור לקוחות גדולים יותר. שירותי חשבות שכר ומשכורות ללקוחות בכל הגדלים. כמו כן המשרד מציע הפקת תלושי משכורות ,שליחתם במייל, הפקת דוחות ניהוליים וחלוקה למחלקות לפי צרכי הלקוח ולפי דרישות החוק.

יעוץ מיסוי כלכלי ועסקי שוטף.

לקוחות המשרד זוכים לייעוץ מיסוי כלכלי ועסקי שוטף בהתאם לצרכיהם, כגון; סיוע לעצמאי המעוניין להפוך לחברה, הפיכת חברה לחברה משפחתית, מס הכנסה וביטוח לאומי, משיכת דיבידנד מהחברה ועוד. כמו כן, אנו מתאימים לכל לקוח את תוכנת המחשב הפיננסית המתאימה לצרכיו.

ליווי בפתיחת עסקים

יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת עסקיהם בצורה חפוזה ולא שקולה. במשרדנו תקבלו שירות היתכנות לבדיקת כדאיות הקמת העסק, סוג ההתאגדות המועדף ויעוץ בנושאי מימון מול הבנקים, כמו גם טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של העסק, בעיקר מן הפן הכספי. היזם מגיע לפגישה טרם הקמת העסק כאשר בראשו רק רעיון ובמשרד אנו מנתחים את העסק מבחינה כספית ומייעצים כיצד יש לנהוג טרם ההקמה, בזמן ההקמה ובמהלך הניהול הכספי לכל תקופת פעילותו של העסק.

הכנת דוחות שנתיים, הצהרות הון וייצוג ברשויות

משרדנו עוזר בעריכת דוחות שנתיים לחברות ועצמאים המנהלים את תיק הנה"ח במשרדנו ולכאלו שמנהלים את חשבונותיהם בעצמם או ע"י אחרים.

הכולל ישיבה עם הלקוח בסוף שנת המס וכלה בישיבות בדיונים במס הכנסה בגין הצהרות הון ודוחות שנתיים. בדיקת הוצאות בייצור ההכנסה המתאימות לכל עסק ועסק, ישיבה עם הלקוח טרם הגשת הדוח וליווי להשגת התוצאה החזויה מול רשויות המס.

בנוסף, המשרד מתמחה בליווי עמותות ובניווט מול רשם העמותות כולל השגת אישור ניהול תקין הדרוש כל כך לפעילותה היומיומית של העמותה.

החזרי מס לשכירים

שכירים רבים אינם מודעים לאפשרויות החזרי המס העומדות בפניהם. במקרים רבים, שינויים בתעסוקה, כגון: החלפת מקומות עבודה, לידה, אבטלה והפקדות עצמאיות לביטוחי חיים או לקופות גמל עשויים לזכות אתכם בהחזר מס.

יעוץ מילוי דוחות אפוטרופוס

למשרד ניסיון בליווי, הכנה ומילוי דוחות לאפוטרופוס הכללי בגין חסויים. דוחות אלו ממולאים בדיסקרטיות הראויה ובליווי מקצועי ומנוסה.

הנהלת חשבונות, יעוץ מס, פנסיה, תלושי שכר וביקורת. יוסף קארו 13 תל אביב